Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu2017-11-03 10:18:49Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający. |
|
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
|
Zarządzanie poprzez coaching – czy to się opłaca?2017-05-26 15:07:10Stereotypowo szef postrzegany jest jako osoba surowa, która wydaje polecenia i rozlicza z nich. Inaczej coach, który wydaje się raczej partnerem do rozmowy – otwartym i przyjacielskim. Czy więc menedżer może być dla swoich pracownikiem coachem? |
|
Jak motywować ludzi2017-01-09 12:17:56Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA. |
|
Czarna magia Excela? Niekoniecznie2016-05-11 11:16:08Mówisz Excel, myślisz arkusz. Znasz już niby „podstawy komputera”, jednak przed oczami momentalnie pojawia się obraz mnogości prostokątów, linii kreślonych od ekierki i innych budzących grozę funkcji. |
|
Masaż w pracy. Zobacz, co może zapewnić Ci Twój pracodawca2016-01-22 12:42:53Wczoraj dostaliśmy zaproszenie do programu „Dzień dobry TVN”, gdzie – i przed kamerą i poza nią – mówiliśmy o pozapłacowych dodatkach dla pracowników, aktualnych trendach i ich ocenie. |
|
Sukces firmy to zasługa współpracy2015-10-14 09:21:42Im większa organizacja, w tym większym stopniu jej sukcesy zależne są od skutecznej komunikacji i współpracy. Nic więc dziwnego, że osoby decyzyjne w firmach marzą o wprowadzeniu skutecznego modelu, który pozwoli zwiększyć efektywność i unikać konfliktów pomiędzy pracownikami. |
|
Firma jako współczesne pole walki2014-07-09 14:09:27Lider nie ingeruje w to, jak pracownik ma realizować swoje zadania, ale wtedy, kiedy sytuacja staje się kryzysowa, a pracownicy nie radzą sobie ze stresem i zagrożeniami – tłumaczy gen. Roman Polko, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki specjalnej GROM. |
|
Informacja zwrotna, czyli feedback2013-07-22 14:32:55Zapraszamy do lektury artykułu Andrzeja Zdanowskiego na temat informacji zwrotnej (feedbacku) w motywowaniu pracowników. |
|
Czym jest audyt komunikacji wewnętrznej?2013-03-24 17:43:44Jednym z punktów wyjścia do zaplanowania działań komunikacyjnych w firmie są potrzeby i oczekiwania komunikacyjne pracowników. Pozwala je poznać i zweryfikować audyt komunikacji wewnętrznej. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń motywacja pracowników
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.